sobota, 12 stycznia 2013

Hmmm KOLOROWE MASCARY?? Ja mówię TAK :)


Dziewczyny,

Musicie to mieć...najnowszy look prosto z Londynu!!
Kolorowa mascara, która ubarwi każdy makijaż i nada ciekawego, przykuwającego spojrzenia wyglądu.
Tworzą niezwykły efekt.

Mogą być stosowane same albo jako dodatek do czarnej mascary - nałożona w wybranym punkcie.
Osobiście nie jestem obdarzona przez naturę długimi rzęsami i kiedy pierwszy raz malowałam się tą masakra to moja ekscytacja rosła z każdą chwilą...nie wierzyłam jak zobaczyłam, że długość moich rzęs z każdym pociągnięciem pędzelka rośnie :) NAPRAWDĘ!


Poniżej przedstawiam wszystkie dostępne kolory i EFEKTY.



hosting
Numer : Mascara Shade 2


hosting
Numer : Mascara Shade 3


hosting
Numer : Mascara Shade 5


hosting
Numer : Mascara Shade 6


hosting
Numer : Mascara Shade 7




hosting
Numer : Mascara Waterproof



hosting

Efekty :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz